Hunden är nyklippt

I fredags klippte jag mitt lamm, och igår tog jag tag i en del finjusteringar - åh vad hon är fin nu! Kortkort, fast med det där fluffiga lagottohuvudet. Hon känns så liten, och hennes ben ser så spinkiga ut! En hel konsumkasse fyllde jag med päls, så det kanske inte är så konstigt, trots allt. Här närmast står kloklippning och utredning av tovor under öronen på agendan. I övrigt så börjar hon bli en stor fröken nu; vi köpte vuxenfoder i lördags. Fråga hennes mage vad den tycker om det...


Nu, såhär på måndagsförmiddagen, har vi tittat på andra avsnittet av Millenium på SVTplay - sida vis sida på rygg i soffan. Det är dags att börja vakna till; träningsdate med Micki med BodyPump om lite drygt en timme!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tjejloppet tror jag kostar 280 om man anmäler sig innan den 30/6. Därefter är det typ 380. Är inte helt säker, men någonstans där omkring. :)

2010-03-31 @ 08:08:34
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0