Min hund är underbar

Ja, hur arg hon än gör mig när hon äter upp mina saker, och hur trött jag än blir på när hon bits, så finns det inget härligare än att ta en pause från skolan och allt annat och gå ut med en glad Ebba. När jag kommer från skolan på lunchen är jag så fruktansvärt stressad, hungrig och slut att jag bara vill sätta mig ner och stirra rakt ut. Att då gå ut och leka och ruscha med min pälsboll är guld värt, hur jobbigt det än är att motivera sig till det från första början. Idag fyller pälsbollen sju månader, och jag lovade henne en hundkorv till kvällen. Nu ligger hon dock och sover, och nu ska jag gå och sova - hon får sin korv imorgon istället! Och förresten, jag har klippt pälsbollen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0