En stjärna på klippbordet

Ja det är hon, min lilla Ebba! Hon har verkligen inte varit samarbetsvillig vid våra tidigare duster med saxen, och jag hade inga större förhoppningar på att hon skulle vara det idag heller, speciellt inte som jag inledde pälsvårdandet med att reda ut tovor i nästan en timme. Planen var att sedan gå ut och klippa lite runt ögonen och tassarna bara - det allra nödvändigaste. Döm av min förvåning när hunden står blickstilla! Hon var så fruktansvärt duktig - jag är så stolt över henne! Det hela slutade med att hon fick en helklippning, även om hon mot slutet blev lite otålig, vilket i och för sig är fullt förståligt! Vidare planer idag är nu lite pluggande - även om jag egentligen känner mig fullständigt likgiltig inför det - och sedan kloklippning av hund, promenad med hund, tvätt av hund, dammsugning av rum, renbäddning av säng, tvätt av Josefin och till sist; mys med ren hund och ren matte i rent rum! Middagen? Jag behöver lite inspiration för att få till det ikväll tror jag...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj så stor hon har blivit! :D

2009-11-21 @ 15:42:41
Postat av: Hanna

Oj så stor hon har blivit! :D

2009-11-21 @ 15:43:02
Postat av: Lina

Vad söt hon är!

2009-11-21 @ 15:47:47
Postat av: Molly

Hej!

Hoppas att du har haft en bra helg!? :)

Ang. polentapizzan. Jag fick den ca 0,5 cm tjock och det var ytan som blev krispig med en lite mjuk kärna. konstigt att det inte lossnade från ditt papper :( för mig lossnade det väldigt lätt.



jag har inte läst mer än näringslära än så länge. jag har sökt diverse utbildningar till våren så jag hoppas att det ska bli någon form av studier för min del snart :)



hoppas att det löser sig för dig med studierna. har du långt kvar på dina nuvarande studier?



du får ha en bra dag. förresten, otroligt söt hund du har :)

kram!

2009-11-22 @ 09:08:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Mik

Åhh vad skönt! Korridor är verkligen inte roligt om man älskar att vara i köket!

2009-11-22 @ 12:42:23
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0