Olivpasta modell enkel

Ja, i all sin enkelhet när apriten lyser med sin frånvaro, stressen är total och förkylningen tar kontrollen över mitt välbefinnande; pasta och oliver. Inte vilken pasta som helst dock! Den godaste jag vet; Saltå kvarns tricolore - det är grejer det! Men, den smakade inte alls, så den enda portionen jag har kvar av denna delikatess sparar jag tills jag blir mig själv igen. Och en rekomendation: ta bra och goda oliver, och inte mina Euroshopperimitationer - det lär höja rätten en bra bit!

Olivpasta modell enkel
1 portion, 15 minuter

1 portion pasta
5 gröna oliver
5 svarta oliver
flingsalt
olivolja


Koka pastan enligt instruktionerna på paketet. Häll över önskad mängd salt och olivolja, blanda om och servera med oliverna. Enkelt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0