Vilodag

Ont i halsen = vilodag. Ett av mina nyårslöften 2010 var att lyssna mycket mer på vad jag själv vill, och då var det ju ganska självklart att gå steget längre 2011; att lyssna på vad kroppen vill. Hittills har jag bara fått positiv respons från kroppen, både vad det gäller att lyssna på signaler gällande träning och vila kost och sömn. Både träningsresultat, humör och en allmän balans har infunnit sig!

Dagen ska istället ägnas åt labbrapportsskrivande, lite föreläsningsrepetition, en liten utflyckt med mamma och middagsmatlagning; chicken tikka masala ska jag bjuda min söta familj på! Det blir mycket så nu, att jag lagar sådant som jag lagat förut. Det är lite tråkigt, och det blir ju inte lika mycket receptuppdateringar, men lilla bror min är ganska kräsen när det kommer till mat, och dessutom står jag fortfarande utan ugn.


Ebba sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0