I will be popular

Nu har jag pluggat duktigt hela dagen; bra kämpat - duktig student! Rätt bra har det gått dessutom, men jag börjar ändå ångra att jag bokade upp mig för jobb 11-17 imorgon, mindre taktiskt två dagar innan en tenta. det som drivit mig hela dagen har vairt tanke på att gå på mitt favoritpass under veckan ikväll, men vänster framsida lår signalerar någonting som känns bra mycket mer än träningsvärken jag helt klart kan identifiera i det högra. Varningssignalen tillsamman med en sakta tilltagande tentastress fick mig att, motvilligt avboka och satsa på mer biokemi istället - men nu behöver jag en pause ett tag!



Bilderna ovan kommer från morgonens soliga och energisamlande, men väldigt hala, promenad med Ebba. Det var rena isgatan ute i skogen efter att ha frusit på under natten igen - jag är faktiskt väldigt tacksam över att jag höll mig på benen hela vägen längs med Edsviken!

Kommentarer
Postat av: molly

hej!

tack för din kommentar i min blogg :) kul att du gillar de lite udda recepten :)



hoppas att din tenta gick bra!? vad handlade den om? ta hand om dig och ha en fortsatt bra vecka. kram

2011-03-17 @ 21:47:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: linn

urhärliga bilder!

2011-09-18 @ 12:21:02
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0