Konsten att njuta av livet!

Den här dagen har allt göromål avlöst varandra hela tiden utan egentligen någon vila alls - så skönt när det är så och jag känner att orken finns! 05:10 ringde klockan för BodyPump på SATS Stureplan, därefter föreläsning om DNA och gener. Hem för lunch, en timmes promenad med Ebba i ett riktigt bra tempo och därefter tre timmars koncentrarat labbrapportsskrivande. Sen började det hoppa och spritta i mina glada muskelfibrer igen, efter en hel helgs vila, och det blev mellanmål med havregrynsgröt och ett spinningpass på SATS Hötorget - här snackar vi svett! Med världens bästa känsla i kroppen kom jag hem och blev bjuden på pizza - snacka om rätt dag för den påfyllningen! Efter det har jag suttit en timme till med rapporterna, och nu är de inskickade! Här näst väntar kvällsrundan med Ebba och ett tidigt sänggående. Ingen fotodokumentation över dagen, men jag hittade en bild från förrförra sommaren på ett par väldigt trötta, men väldigt glada ben efter ett steppass med Jocke på Nautilus i Solna - de passen saknar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0