Come back!

Hej! Vad bloggsugen jag har varit på sista tiden, det är helt sjukt! Tankarna har kretsat kring att investera i en ny kamera, att sparka igång bloggen igen och att jag verkligen saknar det. När jag smög in här och såg Emelies kommentar i förra inlägget, samt att jag fortfarande har läsare varje dag, kunde jag inte hålla mig längre; nu blir det come back vid tangentbordet!


För tillfället har vi ingen ugn, så matlagningen känns rättså slenrtianmässig - men det ska vi nog råda bot på! Veckolabbar i halvklass har gjort att jag har haft en vecka ledigt nu med energiuppladdning för att bita tag i biokemin på måndag igen, träningen ger mig glädje och energi liksom Ebba, och om helgerna rusar vi runt på visningar för att hitta en egen lya åt mig!

Hur fungerar det att blogga från iPhonen mån tro?

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, underbart att ha dig tillbaka :)

2011-02-12 @ 12:55:07
URL: http://inaction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0