Chattkunskap

Godmorgon!

Morgonpromenad och frukost avklarat, och nu laddar jag, med en skön start framför nyhetsmorgon, inför dagens aktiviteter. Jag tänkte bara titta in och tipsa om den chatt som hölls i morse på Nyhetsmorgons hemsida med dietisten Susanne Gustafsson, och den från igår med bagaren Magnus Johansson där han svarar på frågor om surdeg. Jag har själv misslyckats inte mindre än två gånger med att starta en surdeg och samlar i skrivande stund mod, kraft och kunskap för ett nytt försök!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack! Jag hoppas att det hjälper här också. Priserna är rätt galna, men hjälper det så är det verkligen värt det. Tog det lång tid för dig innan du märkte någon skillnad? Jag är bara inne på dag tre, men tycker redan att det är bättre.

2011-02-13 @ 10:12:01
URL: http://inaction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0