Utbildning av läsare!

Long time no see, minst sagt! Ursäkten är ett hektiskt levene där datortid får allra lägsta prioritet just nu, och där med även bloggande. Matlagningen rullar på, men präglas av gamla invanda och beprövade maträtter som jag kan laga samtidigt som jag övar in föredragsmanus på engelska eller repeterar vad som händer på molekylärnivå när fett härsknar. Viljan att uttrycka mig genom mitt lilla internetfönster här finns absolut, så jag har kommit fram till en kompromiss; framöver kommer det att publiceras så sammanfattningar från olika delar av de kurser jag läser, vilket för närvarande är Livsmedelskemi. På så vis får jag en ny repetiotionsform av det jag ska lära mig, nytta förenas med nöje och förhoppningsvis kan ni få lära er någonting intressant också! Då den här bloggen har en liten hälsoprofil antar jag att en del av er även har ett intresse utöver bara recepten. Frågor är välkomna, och om någon av mina kursare (eller andra kunniga) upptäcker fel i det jag skriver är jag bara glad och tacksam över att få veta det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0