Tre nyheter från Pågen!

Nu har jag verkligen kommit efter med skrivandet; det har inte funnits utrymma för bloggande helt enkelt. Nu börjar allt komma på plats igen, och det börjar så smått klia i fingrarna på mig - jag tror att det är dags att komma igång igen!

För ett tag sen, ett allderles för långt tag sen om jag ska vara ärlig, fick jag ett nytt paket från Pågen med deras senaste tillskott i brödhyllan. Den varmt välkomnade lådan innehöll bröden Rågbörd, Fröbröd och Lingonbröd. Alla föll mig mycket väl i smaken och representerade de tre olika brödtyperna som jag brukar äta; ett grovt och saftigt bröd med hela kärnor och korn i Rågbrödet, ett smakrikt och mörkt rostbröd i Fröbrödet och ett mörkt och smakrikt portionsbröd i Lingonbrödet. Det senaste har fått följa med mig som mellanmål i skolan, och har även fått goda omdämmen av mor och pojkvän medan Rågbrödet har blivit min nya frukostfavorit och har även inhandlats efter testet. Fröbrödet har jag njutit av som kvällssmörgås, gärna rostat med en god lagrad ost, en skiva ekologisk skinka och tunt skuren gruka på till en kopp te.

Ingredienser Ingredienser Ingredienser

Jag rekomenderar alla sorterna varmt, och jag kan helt uppriktigt säga att jag har funnit tre nya favoriter i brödhyllan - bra jobbat Pågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0