"would you love me if I wasn't a surgeon?"

Vilken riktig toppenstart på min smygåterkomst tillbloggandet; jag är sjuk. Inte lite snuvig och hängig, utan med en riktig jäkla influensa. Feber, total kraftlöshet och en riktigt ond hals. Ibland fryser jag så att jag skakar och ibland svettas jag floder, och dessutom har jag ont i varenda led och varenda muskel i hela kroppen - lägg där till att jag har varit tvungen att vara i skolan hela veckan så kan ni tänka er hur jag mår; uruselt!

Matlagning? Nej, inte mycket inte - mest te och frysta bär. På måndag börjar laborationerna, så då måste jag vara frisk! Förhoppningsvis lyckas jag då även läite bättre med bloggen också, för nu är jag riktigt skrivsugen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Bli frisk NU, kvinna!!

2010-11-05 @ 22:46:00
URL: http://elinhood.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch vad tråkigt med influensa. Jag hoppas verkligen att du hinner piggna till under helgen. Hur går det för dig i skolan? Trivs du?



Förresten är jag glad att du börjar blogga lite smått igen. Jag funderar på att kanske komma igång jag också så småningom. Kram

2010-11-06 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0