Mirakeldricka

Jag har fått sova inatt! Och det, mina vänner, var mycket länge sen! Mamma var på apoteket och rådfrågade igår, och de gav mig tillåtelse att prova hostdämpande på natten, trots att jag fortfarande har massa gegg som ska upp. Vanlig hederlig hostmedicin helt enkelt! Den luktar precis som hostmedicin ska, och smakar precis som hostmedicin ska - hur det ser ut vill jag nog helst inte gå in på - och det fungerar! Att jag postar inlägget i kategorin "om mat" får väl helt enkelt förklaras med att det är dt här jag lever på för tillvället; tro mig, ni vill inte ha recepten! Nu på dagen går jag över till mina andra vänner; Alvedon, Esberitox, Mucoangin och Bisolvon <3


Kommentarer
Postat av: Pelle

Söt du är <3 Och det låter inte gott men bara det gör bra så blir jag glad! Vill träffa dig :)

2010-11-10 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0