"Hello, my name is Jake"

Crosstrainingen leddes av en instruktör inflyttad från England, och både Micki och jag fattade genest tycke för honom - väldigt dutig tränare! det han utsatte oss för var en riktigt tuff cirkelträning bestående av både några gamla godingar från handbollstiden, framförallt lite olika hopp, och en hel del nya upplevelser. Hur kul som helst, och som sagt, riktigt tufft! Jag blav hög på endorfiner och superlycklig och skuttade ut ur salen.

Någon stadstur blev det inte, då min hund inte ville kissa innan jag åkte, så jag fick bara åka hem och vända i dörren för att gå ut på en entimmes promenad. Dessutom passade jag på att testa att springa närmare en kilometer med Ebba, när jag ändå hade träningskläder på mig och inte hade fått duscha. Jättebra gick det, men nu är jag fullkomligt slut. Jag hoppas bara att det beror på crosstrainingen och inte att jag sprungit en kilometer. Nu skakar mina armar och det värker i mage, rygg och ben.

Varför har jag fått ordet profylaxkurs på hjärnan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0