Mamma har tagit över

Det kan lätt bli för mycket av det goda, det är ju ingen nyhet. Kanske är det anledningen till att jag inte har någon lust att laga mat längre. Allt vad inspiration och kreativitet heter sviker mig, och även suget efter riktig mat. Sen två veckor tillbaka är det nu lilla mamma som huserar runt bland kastruller och stekpannor, och försöker hitta tillbaka till sitt kök. Ingen matlagning innebär, naturligtvis, inga nya recept - vilket ni säkert har märkt.

Jag hoppas ni förstår mig, jag behöver ett break helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas matsuget kommer åter, och att du har en fin sommar. Kram vetja!

2010-07-04 @ 19:40:46
URL: http://www.pickipicki.se
Postat av: Emelie

Svar: Visst är vi och det är så skönt. Sias glass tycker jag är väldigt god och framförallt prisvärd. Min syster är helt galen i Ben&Jerrys så jag fick smaka lite half baked i går - men nja, den var nog lite för tung för min del. Kramar

2010-07-06 @ 07:52:41
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0