Nu händer det!

Imorgon börjar jag om på nytt; ny skola, ny utbildning och nya krafter. Meningen är nu att kandidatprogrammet i Nutrition, vid Stockholms universitet, och jag ska umgås flitigt i tre år framöver - och det känns ruggigt bra! Den här utbildningen var ju den första jag ville gå, redan under tvåan på gymnasiet fick jag upp ögonen för det här programmet, men då jag inte trodde att jag skulle komma in tänkte jag om och hamnade i Uppsala - och vi vet jju alla hur det gick!

Det känns så bra det här, taggningen är total och jag är så glad att jag har tagit det här beslutet; att börja plugga igen, och just min första utbildningskärlek. Matlådefabriken är igång, Marimekkoblock är inköpta och miniräknaren är avdammad - nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stort lycka till!

2010-08-30 @ 08:44:37
URL: http://annahelana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0