Resesug.

Det där med att ge sig ut och resa och se världen är absolut ingenting som lockar eller tilltalar mig - jag vill hålla mig här hemma - punkt slut. Inte heller har jag haft någon längtan ens efter någon kortare tripp, fram tills nu. Helt plötsligt har jag fått ett enormt resesug! Jag vill till New York, o ja! Och jag suktar efter en solresa till värme, bad och total avslappning, och jag längtar efter en riktig shoppingresa till någon europeisk storstad - även om stockholm duger fint sex av sju dagar i veckan! Och skidor, hur underbart vore det inte att få susa fram i vita backar i de svenska fjällen? Jag fortsätter att drömma mig bort.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grabba tag i Mickis så flyger ni över till London en weekend i juni? JA!!

2010-04-07 @ 14:30:48
URL: http://ignitoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0