Miu miu.

I onsdags gick jag in till Synoptik och bråkade lite med dem; det hade gått tre veckor sen jag var inne och beställde mina glasögon. Det slutade med att jag gick därifrån med det ena paret - det andra var inte klart, och det var därför de inte hört av sig. Nu är jag inne på min andra heldag med mina nya vänner, och jag märker redan en klar skillnad; jag kan titta på TV i över 20 minuter utan att det svider i ögonen, jag kan helt obehindrat växla mellan TV, dator, tidning och människor, och jag kan lösa korsord och läsa tidningen utan att vilja sitta och blunda i en halvtimme efteråt - fantastiskt! Jag är så glad! Jag har dock inte vant mig vid att ha ett något begränsat synfält ännu - men det kommer väl det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0