This is a confession

I min värld är konstgjorda ämnen inte okej, och jag avstår ifrån det så långt jag bara kan - ibland nästan till överdrift. Mat ska lagas från grunden med naturliga och rena råvaror - end of discussion! Hur vridet det än låter försöker jag släppa lite på dessa regler, och övertala mig själv om att det är okej att ta lite genvägar, ibland. Det går inge vidare bra med den regelsläppningen, men trots det har jag en kärlek som jag inte vill avstå ifrån, en av mina få laster helt enkelt; Fun Light. Blandad med kolsyrat vatten, eller allra helst kokat vatten som varm saft avnjuter jag denna produkt, med skam och njutning!

Igår hittade jag en ny smak när far och jag var och matshoppade; Pomegranate Strawberry. Måste jag säga att jag är helt såld och redan har druckit alderles för mycket? Just nu sippas denna bubblande härlighet hur ett passande glas med hjärtan på.

Kommentarer
Postat av: helena

Även den bästa har sin laster;o) Jag är beroende av mörk choklad. Mumma!

2010-02-28 @ 10:57:52
URL: http://annahelana.blogg.se/
Postat av: MICKIS

Fun light är ingen last! Det är något gudomligt Gud skapade för oss små stackars människor!

LOVE IT!

2010-02-28 @ 11:05:38
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0