Springa, eller inte springa?

Jag funderar över om jag ska våga anmäla mig till O-ringen Challenge i sommar, eller inte. Som jag sagt tidigare är jag riktigt sugen, och det vore så kul - men är det så kul att göra det ensam? Hur som skulle det nog bota en del av min enorma "cup-abstinens"! Mina funderingar, förutom att göra det själv, kretsar kring hur jag ska lyckas klämma in löpträning bland alla mina andra nyfunna favoritpass, om jag har råd med ett par nya och hela skor samt om jag ska anmäla mig till fem- eller tiokilometersklassen? Sista dagen innan de höjer anmälningsavgiften är idag.

Nu ska jag slösa bort tid på The Sims 3!

Kommentarer
Postat av: MICKIS

Jag tycker inte du ska låta ensamheten stoppa dig! Du klarar av det här det vet du. Vad du behöver är en spark som hjälp på vägen :)

säg till om jag ska sparka dig! <3

2010-04-30 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0