För ett år sen hämtade vi Ebba.

När jag gick och la mig igår kväll sa jag till mig själv att denna måndag skulle tillbringas i lathetens tecken i soffan med TV och dator, täcke och myskläder, hund, katt och kaffe. Så blir det inte. Underbart väder, en energigivande morgonpromenad och tre koppar kaffe ställde in mig på en lite mer aktiv dag! Crosstrainingdebut har bokats med Micki till klockan tolvSATS Hornstull, och efter det tänker jag äta en låda pastasallad i omklädningsrummet, spana på lite löparskor och kläder på stan för att sedan åka hem och ta en långpromenad med Ebba och hämta VISA-kortet som mamma glömde på ett café igår. Träning på dagen medför fri kväll och mystid med lilla mamma.

Och ja, idag är det ett år sen vi var nere i Halland och hämtade en liten lurvig valp! Första bilden nedan är från vårt första möte den 22 aprill 2009, och sedan en rumpbild från ett stopp i Gränna på hemresan för exakt ett år sen.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, herregud vad liten och söt hon var (söt är hon dock fortfarande).



Hur blev det med orienteringen? Jag hade faktiskt gärna hakat på (som du sa är det nog kanske precis något sådant som jag behöver utmana min katastrofala kartläsarkunskap med) men tyvärr så jobbar jag då.

2010-05-03 @ 12:44:23
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0