BodyCombat

Väldigt länge har jag samlar mod för att prova Les Milles klass BodyCombat, och idag var det dags. SATS Stadion, två instruktörer och lagom med folk, och så var vi igång. Det var fruktansvärt roligt, svettigt och riktigt skönt sätt att få avreagera sig på, men inte så jobbigt som jag hade hoppats.

Känslan såhär efteråt är underbar, och jag känner mig trött i ryggen - den kommer nog klaga högljudt imorgon! Jag är så glad att jag hittat en skön och roligt klass som jag kan ha som omväxling till alla mina bentränande passioner.

Tidigare på dagen var mamma och jag i Täby; synundersökning, lunch, glasögonprovning i timmar och fika. Yes, jag ska få glasögon. Brytningsfel - jag är astigmatisk. Med mig hem har jag tre par bågar, och jag vet varken ut eller in. Ett par svarta, markerade och skarpa, ett par transperanta bågar med svarta skalmar och ett par relativt kantiga lila med silverdetaljer - hjälp?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också så sugen på att testa BodyCombat. Det verkar vara så sjukt roligt!

2010-03-21 @ 22:24:35
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: Helena

Testade BodyCombat när jag var i England. Det var roligt! Håller med om att det kunde vara något jobbigare, men visst är det kul at testa nytt;o)

2010-03-22 @ 19:08:22
URL: http://annahelana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0