Ge mig något starkt

Vi befinner oss helt klart i årets äckligaste tid; grus och äckel, smuts och skräp överallt! Den snö som finns är smutsig och hal och allt är bara grått och förtvivlat deprimerande. Inte konstigt att inte promenaderna med Ebba, som glatt äter ALLT skräp, känns speciellt roliga.

Omväxlande panik och ångest, och fullkomlig likgiltighet. jag bara ser hur alla pengar jag har sparat ihop, genom att leva så snålt så snålt i flera år nu, på bara några månader, försvinner. Hyran i Uppsala, räntan på lånet och nu, uppe på det, glasögonen. Noll i inkomst, och noll i svar på alla mina jobbansökningar, och tusentals kronor i utgifter. Kul. Och som jag har kämpat för att spara ihop allt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte bara tipsa om att det finns två reservplatser på Blogger Bootcamp nu. Har för mig att du missade anmälan och tänkte att du kanske var intresserad fortfarande :) http://bloggerbootcamp.wordpress.com/

2010-03-26 @ 16:48:05
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0