"Det ska kännas som en riktigt hemsk mensvärk!"

Allt är i sin ordning igen; måndags-BodyPump med Micki! Salen var kusligt avbefolkad, helt olikt SATS. Enligt instruktören är det alla "nyårslöftestränare" som börjar tagga ner och försvinna nu. Måste vara ett kostigt nyårslöfte folk har; "träna som tokar fram till första mars"...

Idag blandades det aktuella programmet med "gamla godingar". För oss ovana betyder det troligt rejäl träningsvärk de kommande dagarna. Mina fortfarande skakande armar och för övrigt totalt urpumpade kropp skvallrar även om att så är fallt.

När jag kom hem hade Ebba ätit upp en halv tulpanbukett, den kräktes hon. Mys! Jag känner mig rättså yr - nu blir det kaffe, soffan och en nylånad biblioteksbok.


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är träningsvärk härligt!

Tror jag kommer ha det imorgon efter ett hårt men härligt spinningpass:o)

2010-03-01 @ 19:45:13
URL: http://annahelana.blogg.se/
Postat av: MICKIS

Det kommer kännas bra imorgon! ^^

Och ja - det är Bellatrix. Hon är så galet vacker den där kvinnan! Jag blir alldeles till mig!

Kärlek!

2010-03-01 @ 23:02:54
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Japp, tycker att den var riktigt bra. Skönt med lite träningspepp. Köper den dock väldigt sällan då jag prenemurerar på ToppHälsa och tycker att den är bättre :)

2010-03-02 @ 07:13:46
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0