It makes me nuts

Ursprunglig plan: spinning och yoga med Micki ikväll, och efter det hem och laga mat åt mor som är borta på kvällsaktivitet.

Nytt alternativ: stanna hemma hela kvällen.

Anledningen till att jag nu står i valet och kvalet, huruvida jag ska träna eller inte är att jag är trött och otaggad - igen. Micki meddelade att hon väljer familjemiddag före träning - vilket jag inte klandrar henne för! Dock sjönk min motivation till botten. Alternativet, att sitta ensam hemma hela kvällen är inte heller vidare lockande, och jag känner mig så dålig när jag ställer in och avbokar inplanerad träning. Nu har jag exakt tjugonio minuter på mig att bestämma mig innan avbokningstiden går ut...

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack, men det är så jag vill göra. jag behöver se resultat för att bli motiverad. har försökt länge nu med ganska nyttig mat, men det händer ingenting fort. detta gäller i en vecka och sen är det hälsosam mat igen.

2010-02-19 @ 19:53:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Helena

Känner igen velandet om träna eller ej. Not nice;)



Har läst din blogg tidigare och om dina studier i Uppsala. Har du slutat de nu? Känner så väl igen mig i tankegångarna...



Ha en bra kväll!

//Helena

2010-02-21 @ 16:58:53
URL: http://annahelana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0