Älskade träningskompis

Jag har min träningskompis Micki att tacka för att jag, med skakig och öm kropp, trötthet och olust, snart sätter mig på tunnelbanan mot SATS och ett boxpass. Vi debuterade förra veckan och lovade oss själva att komma tillbaka, men hallå - såhär otaggad och seg var det länge sen jag var. Hade det inte varit för att min underbara vän, som jag vet är lika otaggad, väntade på mig skulle jag aldrig i värde bege mig. Men; mot maten! Det vill säga: belöningen efteråt i form av lunch på Där med pasta!

Kommentarer
Postat av: MICKIS

Och nästa vecka blir det till igen! Känner av skuldror och ena vaden(!) idag. ...För att inte tala om tänderna. Men roligt är det!

Träna träna yeah yeah!

2010-02-18 @ 23:44:15
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0