Egentligen en "sitta-inne-dag"

Spinningen igår, nej den uteblev. Att umgås med mor var något jag kände att jag behövde mer! Vi åkte en runda och hämtade pengar för sålda leksaker, lämnade in några kassar på Myrorna och fyndade finfina IKEA-tallrikar. Vi passade även på att svänga in på Bergianska trädgården och köpa två vackra hortensior till mamma - en klick vår i allt detta gråa och regniga höstväder!


Därav ska jag nu tralla ner till tåget och ta mig an en lunchspinningsklass! Lite ärenden, inköp av påskpresenter och liknande, planeras innan dess. Taggningen dippade dock en aning då jag nyss lyfte blicken och möttes av spöregn utanför rutan. Kul. Den ursprungliga planen var ännu ett efterlängtat pass senare idag - BodyCombat, men min kropp protesterar kraftigt mot den typen av rörelser idag - sviter i form av träningsvärk, modell större, efter tisdagens boxpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0