Lägesrapport

Det är riktigt drygt att vara i skolan när man mår som en kraftigt överkokt makaron - det kan jag intyga. Hade jag gått i gymnasiet nu hade jag inte ens funderat på att gå till skolan, jag skulle troligtvis inte ha gått ur sängen över huvud taget. Men, nu är det ett annat läge! Här ska allt fungera som vanligt, hur jag än mår. Jag hade som ambition att leka led Ebba på lunchen, lite ruscher och så, men jag klarar det inte. Bara av min tvåminuters cykeltur hem från skolan blev jag helt slut, anfådd och kände att marken inte stod helt stilla. Nu har jag petat i mig gårdagens rester och ska iväg till skolan igen - mums. Efter det? Hundpromenad och sedan kemi för hela slanten, sisådär en fem - sex timmar ska jag väl lyckas skrapa ihop, om jag snor på med matlagningen. Huva - det här är verkligen inte roligt, jag vill bara gå och dra något gammalt över mig och försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0