Friskis och svettis - bräda

Egentligen vill jag inte ens lägga tid på att skriva om det här riktigt usla passet, men jag känner att jag måste ta mitt ansvar och varna allmänheten. På tisdagar har jag ju gått mitt steppasss - vilket jag älskat högt - och jag ville försöka behålla den vanan. Enligt vad jag läst mig till skulle friskispasset "bräda" vara något liknande, och det finns på min anläggning här ute - dessutom går det på tisdagar! perfekt tänkte jag, och bokade en plats via internet. Det hade inte behövts; vi var bara en handfull tappra, varav ungefär hälften var där för första gången. Jag blev aldrig anfådd, styrkedelen var rent ut sagt patetiskt lätt, instruktören väckte verkligen inget go i mig - det var helt enkelt inte roligt, utan rent utav tråkigt. Jag lovar att jag gick dit med ett öppet sinne, och ville verkligen testa det här - men det var totalfiasko. Pensionärsgympa är vad jag kallar det! Mitt letande efter ett givande gruppträningspass kommer att fortsätta, men mina förhoppningar har sjunkit rejält - tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0