Nedräkningen kan börja!

Nu på lunchen satt jag och slösurfade lite, för en gångs skull! Lite länkar hit och dit, och till slut hamnade jag på The body shops hemsida - och en riktig köpglädje väcktes till liv i mig! Jag älskar deras produkter! Dofterna är helt underbara, och det är för mig omöjligt att välja när jag väl bestämt mig för en produkt, förpackningarna är snygga, samvetet mår bra då de inte använder sig av djurförsök och, inte minst; alla produkter jag har testat är verkligen bra! Duschkrämen och hudlotionen är ett måste i mitt badrum, och handkrämen med mandel är jag fullkomligt beroende av; den åker upp ur väskan på nästintill varenda lektion! Jag fann nu något som jag blev fullkomligt förälskad i; en julkalender med deras produkter - en per dag! Den finns i tre olika prisklasser, och det är nästan så att jag funderar på att köpa en sådan till mig själv... Det kommer nog aldrig ske, jag är för snål för det, men om jag ska köpa någonting till mig själv fram över så står denna kalender helt klart högst upp på listan! Vem vill du förgylla adventstiden för?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet att några av mina kompisar som pendlade gnällde lite ibland. Hmm det har varit labbar där man typ håller på med livsmedelshygien, tar prover på köttfärs och disktrasor. Sedan mycket matlabbar typ ser vad som händer med kött när man tillagar det på olika vis. Sedan labbar då man skall lära sig att stycka kyckling och liknande.

2009-11-19 @ 13:07:12
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Molly

åh, den julkalendern har jag också tittat på, finns ju i tre storlekar :) ett tips är att du avvaktar några dagar in i december, då brukar dem sälja ut dem till nedsatt pris :) det gjorde de iaf här där jag bor och då var det halva priset :) ifall du vill köpa den menar jag.



du får ha en fortsatt bra torsdag och kul att du känner att du har kommit till rätta med vad du vill studera, förstår att du känner dig lättad, det är inte lätt det här med studier och vad man vill :) ha det fint. kram

2009-11-19 @ 14:58:53
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0